5 väitettä myynnistä

Myynnin systemaattinen johtaminen

Olen huomannut monen kuvittelevan myynnin olevan ad hoc -tunnejohtamista. Joskus sitäkin tarvitaan, mutta suurimmaksi osaksi myynti on systemaattista asiantuntijatyötä. Kokemukseni mukaan yrityksen strategiasta johdettu myyntistrategia antaa myynnille johdon toivoman suunnan. Kunnolla mietityt systemaattiset prosessit tehostavat toimintaa ja varmistavat asiakkaalle helpon ostamisen. Prosessien avulla koko organisaatio toimii yhteen, jolloin varmistetaan asiakkaiden tyytyväisyys ja pysyvyys.

Jatka lukemista ”5 väitettä myynnistä”

Hyvä työntekijäkokemus luo kilpailuetua yritykselle

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan niissä yrityksissä, joissa investoidaan työntekijäkokemukseen, on sitoutuneemmat työntekijät, enemmän innovointia ja parempi liikevaihto. Niissä yrityksissä, joissa työntekijät ovat tyytyväisiä, asiakaskokemus on myös parempi.

Jatka lukemista ”Hyvä työntekijäkokemus luo kilpailuetua yritykselle”